AllahuAkhbar!!! ‘Arwah Suami Pulang Ratah Isteri Setiap Malam Selama Setahun…LAYANAN ARWAH Yang Memuaskan Dan Amat Luar Biasa Buat Saya Tertunggu-tunggu Setiap Malam…’

Seorang isteri terkejut apabila suaminya yang telah di kebumikan seminggu lalu pulang kerumah menagih seks darinya. Wanita yang berusia awal 40an itu tergamam apabila terdengar suara suaminya mengetuk pintu pada waktu tengah malam.

Apabila dibuka pintu wanita itu mendapati lelaki yang tercengat di hadapanya ialah suaminya sendiri dan dia terpaksa membenarkannya masuk, semenjak dari pada itu lelaki jelmaan suaminya itu selalu datang melakukan hubungan seks dengannya.

“Saya tidak dapat berbuat apa-apa saya seolah oleh terpaku, saya menuruti apa saja kemahuannya,” katanya.

Oleh kerana layanan yang memuaskan dan amat luarbiasa dia sentiasa menunggu jelmaan itu setiap malam. Hubungan itu berlangsung hampir setahun, sehinggalah pada suatu hari ketika kedengaran azan subuh dia di kejutkan dari dunia khayalan.

Setelah membuat rawatan perubatan islam dia mendapati jelmaan suaminya itu ialah hantu raya peliharaan suaminya.

ASTAGHFIRULLAHALAZIM

Pengalaman Hitam Apabila Dua Kawan Saya Sanggup “ Henjut ” Saya Ketika Tidur

Pengalaman Hitam Apabila Dua Kawan Saya Sanggup “ Henjut ” Saya Ketika Tidur

“Ibu mana yang tak sayang anak, walaupun dia dilahirkan tanpa diminta, pengalaman mengandung dan melahirkannya selepas ‘bersama’ selama sembilan bulan nyata membuatkan kasih saya kepadanya tidak berbelah bagi.

“Walaupun dia dilahirkan sebagai anak luar nikah dan keluarga terutama ayah tidak dapat menerima kehadirannya saya terpaksa relakan dia diserahkan kepada keluarga angkat apabila semua proses dokumentasinya selesai,” kata remaja terlanjur yang ingin dikenali sebagai Izzati, 22, ketika ditemui di sebuah rumah perlindungan di sini, baru-baru ini.

Remaja yang berasal dari Puchong ini berkata, sebaik saja ibu bapanya dimaklumkan doktor yang dia mengandung tujuh bulan, dia dihantar ke rumah perlindungan bagi mengelakkan berita mengenai kandungan itu diketahui adik beradik mahupun ahli keluarga lain terutama jiran. Menurut anak sulung daripada empat beradik itu, jika dia mampu mengubah masa silamnya, semua teguran dan nasihat ibunya pasti dituruti dan kerana kebodohan dirinya yang memberontak gara-gara dikongkong akhirnya memakan diri sendiri.

Katanya, segalanya bermula apabila dia melanjutkan pelajaran ke kolej untuknya melarikan diri jauh daripada keluarga terutama ibu yang sering menjadikan dirinya tempat melepaskan marah setiap kali adik-adiknya membuat kesalahan. “Dengan memberikan alasan kerja kursus banyak, saya bebas untuk tidak pulang ke rumah pada hujung minggu walaupun jarak antara rumah dan kolej tidak jauh.

Masa yang ada saya keluar bersama teman lelaki. “Walaupun baru berkenalan dua bulan, saya tidak sangka yang dia (teman lelaki) memaksa saya melakukan perbuatan asmara dan akhirnya dia pergi tanpa alasan munasabah,” katanya yang baru melahirkan anak lelaki awal Mac lalu.

Izzati berkata, kecewa dengan tindakan bekas teman lelakinya itu, dia berkawan dengan seorang lagi lelaki lain, namun nasibnya tetap sama apabila lelaki berkenaan juga mengambil kesempatan serta memberi jaminan yang dia tidak akan mengandung sebelum meninggalkannya.

Dia mendakwa, gara-gara takut membeli alat ujian kehamilan dia tidak sedar yang kandungannya sudah mencecah tujuh bulan sehinggalah kedua orang tuanya membawanya ke klinik kerana hairan melihat perubahan pada dirinya. Menurutnya, selepas dimaklumkan doktor yang dia mengandung, dunia dirasakan kelam dan apa yang lebih sedih apabila melihat wajah emak yang kecewa malah ayah ketika itu seakan orang hilang pertimbangan meraung tidak dapat terima hakikat yang anaknya mencipta aib buat keluarga.

Artikel Bonus Ini Berlaku Di Indonesia

Remaja 14 Tahun Pening Memilih Ayah Untuk Janin Dalam Kandungan Kerana Ramai Kekasih.. Mujur Salah Seorang Antara Mereka Mengaku.. Setelah Diselidik, Rupa Rupanya Lelaki Yang Mengaku Itu Adalah….

Medan: Seorang remaja putik berumur 14 tahun dan masih duduk di bangku persekolahan tidak tahu siapa yang mahu dia pilih antara 3 kekasih yang akan di suruh bertanggung jawab atas bayi dalam kandungannya.

Ketiga remaja lelaki yang juga merupakan tiga sahabat tersebut sudah di tahan oleh pihak polis.
Diceritakan oleh putik; pertama berhubungan intim dengan akmal yang berumur 19 tahun sekitar 4 bulan lalu di rumahnya

Kemudian dengan beberapa pertengkaran yang berlaku putik dan akmal akhirnya memutuskan hubungan dan menjalin cinta dengan maulana 19 tahun yang tidak lain teman rapat akmal.

Putik juga mengadakan hubungan intim dengan maulana sebanyak 2 kali, tidak lama selepas itu hubungan mereka putus di tengah jalan.

Selepas itu putik menjalin hubungan cinta pula dengan rasid tidak lain rakan akmal dan maulana.
putik pun melakukan hubungan intim dengan rasid.Bak habis manis sepah dibuang Hubungan mereka pun tidak bertahan lama.

Dalam hal ini putik tidak bisa memastikan waktu tepat melakukan hubungan intim dengan ke 3 kekasihnya tersebut.

Kemudian putik menceritakan kepada bekas kekasihnya rasid bahwa dia mengandung, mendegar pengakuan putik rasid sedia bertanggung jawab jika anak dalam kandungan putik itu adalah hasil dari pada benihnya sendiri.

Pasalnya rasid sudah tau bahwa putik pernah mengadakan hubungan intim dengan kedua sahabatnya yakni akmal dan maulana.

“Rasid sudah mengeluarkan kenyataan kalau dia akan bertanggung jawab kalau benar bayi yang di kandung putik itu benar benar anaknya”kata AKP Mansyur.

Putik yang merasa bingung terus menceritakan hal itu kepada kedua orang tuanya,selepas membuat aduan kemudian pihak polis membuat tangkapan kepada 3 suspek dalam satu serbuan.

Orang tua putik pun malu bercampur bingung dan mati akal dengan masalah yang di timbulkan oleh puterinya itu.

Dalam siasatan awal yang di lakukan,akmal kekasih pertama putik,mengaku meniduri putik sebanyak 4 kali di rumahnya dan di hotel bajet atas dasar persetujuan keduanya

Sementara itu maulana kekasih kedua melakukan hubungan intim dengan putik hanya dua kali sahaja Manakala rasid mengaku hanya melakukan hubungan intim sebanyak satu kali.

Pihak polis yang tidak dapat mengesahkan dengan tepat siapa ayah kandung bayi dari ketiganya terpaksa menahan ketiga suspek sementara menunggu mangsa bersalin.

Ketiga lelaki itu Juga di ancam dengan dihukum penjara dengan ancaman 15 tahun atas kes rogol dibawah umur

 

SUMBER : ikisahbenar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *